hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|قم نخستین کلانشهر کشور در زمینه انجام مطالعات ترافیکی بر اساس معیارهای جدید

قم|قم نخستین کلانشهر کشور در زمینه انجام مطالعات ترافیکی بر اساس معیارهای جدید

مدیر بخش مطالعات معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: انجام مطالعات ترافیکی بر اساس نشریه 314 برای نخستین بار در کشور در شهر قم انجام شد.



به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حامد خسروی با بیان اهمیت انجام پروژه‌ها و تصمیمات مهم راهبردی بر اساس مطالعات دقیق، اظهار داشت: برای حرکت بر پایه توسعه پایدار در حوزه ترافیک نیازمند شناخت دقیق و علمی هستیم.
مدیر بخش مطالعات معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم کسب اطلاعات دقیق و علمی را نخستین قدم در مسیر توسعه پایدار دانست و افزود: شهر قم نخستین شهری است که برای کسب اطلاعات ترافیکی از تیم آمارگیری حرفه‌ای استفاده کرده و پس از پایش ضریب خطای کمتر از ۵۰ درصد داشته است.
خسروی شهر قم را نخستین کلان‌شهری معرفی کرد که بر اساس نشریه ۳۱۴ سازمان برنامه بودجه مطالعات ترافیکی خود را انجام می‌دهد و تصریح کرد: با تکمیل طرح جامع حمل‌ و نقل و ترافیک نقشه راه شهر در حوزه ترافیک مشخص می‌شود.
وی از پایان مطالعات اولیه طرح جامع حمل‌ و نقل خبر داد و گفت: این طرح با همکاری دانشگاه تهران و نظارت دانشگاه قم انجام‌ شده و شهریور ماه طرح جامع ترافیکی تکمیل‌ شده و وارد مرحله بازنگری نهایی و رفع اشکال می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد